Κατηγορηματικός εμφανίστηκε ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της ΝΔ Αδωνις Γεωργιάδης ως προς τις... απολύσεις που έχουν προγραμματιστεί μέχρι το τέλος του 2014 (6.500). Μιλώντας στον ρ/σ Real υποστήριξε ότι «θα γίνουν οπωσδήποτε» και μάλιστα επικαλέστηκε συνομιλίες του με κυβερνητικά στελέχη και με τον ΥΠΔΜ Κυριάκος Μητσοτάκης. Η παρέμβαση αυτή αποκτά ιδιαίτερο ενδιαφέρον μετά τη διαβεβαίωση τουΑ. Λοβέρδου ότι στα ΑΕΙ δεν πρόκειται να απολυθεί κανένας διοικητικός υπάλληλος και την κάλυψη που του δίνει η Χαριλάου Τρικούπη.
from Pireasnews.gr http://ift.tt/1vU2AGo
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου