Τετάρτη 1 Οκτωβρίου 2014

Αποχώρησαν οι εκπαιδευτικοί από το γραφείο του Λοβέρδου





Με τη διαβεβαίωση ότι θα υπάρξει συνάντηση με τον υπουργό Παιδείας, Ανδρέα Λοβέρδο, αποχώρησαν λίγο πριν από τα μεσάνυχτα οι...



εκπαιδευτικοί σε διαθεσιμότητα που είχαν καταλάβει από το πρωί το πολιτικό του γραφείο, στο κέντρο της Αθήνας.







Η συνάντηση ορίστηκε για την προσεχή Τετάρτη 8 Οκτωβρίου στις 5 το απόγευμα.







Πηγή









from Pireasnews.gr http://ift.tt/1qXjtLq

via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου