Τρίτη 28 Οκτωβρίου 2014

Ο ΣΥΡΙΖΑίος δήμαρχος Χαλανδρίου πραγματοποίησε την παρέλαση υπό τον ύμνο του ΕΑΜ [video]







Να τους χαίρεστε κε Τσίπρα!







Ξεπέρασαν κάθε όριο προκλητικότητας και ανάσυρσης παθών, που ξυπνούν μνήμες του εμφυλίου, στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ, στο Χαλάνδρι, με πρωτοστάτη τον δήμαρχο της πόλης! Οι μαθητές στο Χαλάνδρι έκαναν παρέλαση με τον ύμνο του ΕΑΜ....















Το γεγονός προκάλεσε την αντίδραση του Θάνου Πλεύρη, ο οποίος με ανάρτησή του στον προσωπικό του λογαριασμό στο twitter επιτέθηκε στον κ. Ρούσο, δήμαρχο της πόλης.







"Στο Χαλάνδρι ο ανταρσυοσυριζας δήμαρχος κ. Ρουσσος υποχρέωσε τα παιδιά να παρελάσουν με τον ύμνο του ΕΑΜ. Το αληθινό πρόσωπο του ΣΥΡΙΖΑ" ήταν η πρώτη ανάρτηση του Θάνου Πλεύρη και ακολούθησε και δεύτερη:







"Κάποιος ας πει στον ανιστόρητο δήμαρχο ότι την 28η δεν υπήρχε ΕΑΜ και οι τότε σύντροφοί του στα Σοβιέτ μοίραζαν την Πολωνία με τον Χίτλερ".







Ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της ΝΔ, κ. Άδωνις Γεωργιάδης, σχολίασε και εκείνος την παρέλαση στο Χαλάνδρι γράφοντας χαρακτηριστικά στο Twitter:







"Ήθελα νά´ξερα οι Δεξιοί του Χαλανδρίου που ψήφισαν αυτόν τον Δήμαρχο ή που απείχαν από τον β´ γύρο των εκλογών πώς αισθάνθηκαν σήμερα; Εύγε.." και συνέχισε με μία ακόμη ανάρτηση:







"Όταν τελικά οι Συριζαίοι μιλούν για κατάργηση των παρελάσεων εννοούν αυτό που είδαμε στο Χαλάνδρι. Εμφυλιοπολεμικό μίσος...Ψηφίστε τους!".







Η παρέλαση έγινε στην κεντρική πλατεία του Χαλανδρίου, κοντά στην εκκλησία του Αγίου Νικολάου.







Το περιστατικό:















Για την ιστορία, η μελωδία του ανήκει στην "Κατιούσα", ένα παραδοσιακό ρωσικό τραγούδι. Οι στίχοι είναι του Βασίλη Ρώτα.








from Pireasnews.gr http://ift.tt/1wzCsBK

via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου