Καμία μείωση του χρέους λέει η Γερμανή Καγκελάριος, Άγκελα Μέρκελ. "Για τις εξελίξεις έχετε εσείς την ευθύνη"...
Σύμφωνα με όσα μεταδίδει το πρακτορείο Reuters, η καγκελάριος της Γερμανίας... υπενθυμίζει ότι η επόμενη δόση δεν έχει εκταμιευθεί και αυτό θα γίνει μόνο αν η Ελλάδα τηρήσει τις δεσμεύσεις της.
Επιπλέον, επεσήμανε ότι το πρόγραμμα τελειώνει τον Φεβρουάριο, καθώς και ότι δεν υπάρχει λόγος για κούρεμα του χρέους, από τη στιγμή που τα επιτόκια είναι χαμηλά.
from Pireasnews.gr http://ift.tt/1z7CJxq
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου