To πεζοδρόμιο άνοιξε και ρούφηξε έναν άντρα και μία γυναίκα οι οποίοι λίγο νωρίτερα είχαν αποβιβαστεί από λεωφορείο στην πρωτεύουσα της Νότιας Κορέας Σεούλ...
Η τρομακτική στιγμή καταγράφηκε από κάμερα ασφαλείας. Στα πλάνα οι δύο άτυχοι άνθρωποι εμφανίζονται να κατεβαίνουν από το λεωφορείο όταν ξαφνικά η γη άνοιξε!
Για τον απεγκλωβισμό τους από την βάθους περίπου 3 μέτρων τρύπα στήθηκε ολόκληρη επιχείρηση της πυροσβεστικής με γερανό.
Το περιστατικό συνέβη δίπλα σε εργοτάξιο ανέγερσης δύο πολυκατοικιώνv και ευτυχώς οι δύο πρωταγωνιστές τραυματίστηκαν ελαφρά.
from Pireasnews.gr http://ift.tt/1BOuslI
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου