Τρίτη 24 Φεβρουαρίου 2015

Άνοιξε το πεζοδρόμιο και τους κατάπιε! [video]











To πεζοδρόμιο άνοιξε και ρούφηξε έναν άντρα και μία γυναίκα οι οποίοι λίγο νωρίτερα είχαν αποβιβαστεί από λεωφορείο στην πρωτεύουσα της Νότιας Κορέας Σεούλ...















Η τρομακτική στιγμή καταγράφηκε από κάμερα ασφαλείας. Στα πλάνα οι δύο άτυχοι άνθρωποι εμφανίζονται να κατεβαίνουν από το λεωφορείο όταν ξαφνικά η γη άνοιξε!







Για τον απεγκλωβισμό τους από την βάθους περίπου 3 μέτρων τρύπα στήθηκε ολόκληρη επιχείρηση της πυροσβεστικής με γερανό.







Το περιστατικό συνέβη δίπλα σε εργοτάξιο ανέγερσης δύο πολυκατοικιώνv και ευτυχώς οι δύο πρωταγωνιστές τραυματίστηκαν ελαφρά.
















from Pireasnews.gr http://ift.tt/1BOuslI

via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου