Πέμπτη 26 Μαρτίου 2015

H Ελλάδα παραμένει...πρωτόγονη ψηφιακά















Μια πανευρωπαϊκή έρευνα της Κομισιόν, αποδεικνύει πόσο υστερεί η Ελλάδα στην ψηφιακή εποχή.







Στο ερώτημα «πόσο ψηφιακή είναι η χώρα σου» η απάντηση που δίνεται είναι απογοητευτική. Ανάμεσα στις 29 χώρες της Ευρώπης, η Ελλάδα κατατάσσεται μόλις τρίτη από το τέλος, ξεπερνώντας μόνο την Βουλγαρία και την Ρουμανία.







Πρώτη στην «ψηφιακότητα» είναι η Δανία και ακολουθούν η Σουηδία και η Ολλανδία.







Στην 23η θέση (πάνω από την Ελλάδα) φιγουράρει η Κύπρος.







Οι αποδόσεις στην ψηφιακή εποχή των χωρών της Ευρώπης υπολογίστηκαν από τους 5 κύριους δείκτες που χρησιμοποιεί η DESI (Digital Economy and Society Index):







Την συνδεσιμότητα



Την χρήση του Ιντερνετ



Το ανθρώπινο κεφάλαιο



Την ολοκλήρωση της ψηφιακής Τεχνολογίας



Τις ψηφιακές δημόσιες υπηρεσίες







www.iefimerida.gr







from Pireasnews.gr http://ift.tt/1BtEBQ3

via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου