Τετάρτη 1 Απριλίου 2015

Δέματα αγάπης από τη Μητρόπολη Πειραιά



O Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Πειραιώς κ.Σεραφείμ, την Παρασκευή 3 Απριλίου 2015 εν όψει της μεγάλης εορτής της Λαμπροφόρου Αναστάσεως του Κυρίου, θα προσφέρει 6.500 περίπου δέματα αγάπης με τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης για το πασχαλινό τραπέζι σε συνανθρώπους μας – Πειραιώτες και όχι μόνο – οι οποίοι αντιμετωπίζουν σημαντικά προβλήματα διαβίωσης.



Η Φιλανθρωπική αυτή δράση της τοπικής μας Εκκλησίας θα λάβει χώρα στις 8:30 το πρωί, στον Ιερό Ναό Αγίου Νικολάου Πειραιώς.





from Pireasnews.gr http://ift.tt/1yAp93f

via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου