"Έπεσε" η ψηφιακή πλατφόρμα της DIGEA
Εδώ και σχεδόν ένα τέταρτο ολόκληρη η Ελλάδα έχει μείνει...
χωρίς τηλεόραση.Οι τηλεθεατές βλέπουν στις οθόνες τους μαύρο ή μόνο τα τοπικά κανάλια.Το πρόβλημα εντοπίζεται στον μηχανισμό της DIGEA που έχει αναλάβει την συλλογή και αναμετάδοση του ψηφιακού προγράμματος σε ολόκληρη την Ελλάδα.Αυτή τα κανάλια εθνικής εμβέλειας μπορούν να δουν μόνο όσοι διαθέτουν δορυφορικό πρόγραμμα,δηλαδή nova και ΟΤΕtv.
Εδώ και σχεδόν ένα τέταρτο ολόκληρη η Ελλάδα έχει μείνει...
χωρίς τηλεόραση.Οι τηλεθεατές βλέπουν στις οθόνες τους μαύρο ή μόνο τα τοπικά κανάλια.Το πρόβλημα εντοπίζεται στον μηχανισμό της DIGEA που έχει αναλάβει την συλλογή και αναμετάδοση του ψηφιακού προγράμματος σε ολόκληρη την Ελλάδα.Αυτή τα κανάλια εθνικής εμβέλειας μπορούν να δουν μόνο όσοι διαθέτουν δορυφορικό πρόγραμμα,δηλαδή nova και ΟΤΕtv.
from Pireasnews.gr http://ift.tt/1JN8Xlk
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου