Στην 8η Πανελλαδική Ποδηλατοδρομία παραβρέθηκε η Περιφερειάρχης Αττικής Ρένα Δούρου.
Η περιφερειάρχης συνομίλησε με τους ποδηλάτες η οποία κατέκλυσαν τους δρόμους της Αθήνας, δίνοντας το μήνυμα της άσκησης και της ζωής χωρίς αυτοκίνητο...
from Pireasnews.gr http://ift.tt/1FZdeTO
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου