Δευτέρα 11 Μαΐου 2015

Στην 8η Πανελλαδική Ποδηλατοδρομία η Ρένα Δούρου


Στην 8η Πανελλαδική Ποδηλατοδρομία παραβρέθηκε η Περιφερειάρχης Αττικής Ρένα Δούρου.

Η περιφερειάρχης συνομίλησε με τους ποδηλάτες η οποία κατέκλυσαν τους δρόμους της Αθήνας, δίνοντας το μήνυμα της άσκησης και της ζωής χωρίς αυτοκίνητο...




from Pireasnews.gr http://ift.tt/1FZdeTO
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου