Δευτέρα 11 Μαΐου 2015

Ο Νίκος Ορφανός για τη Δίκη της Χρυσής Αυγής


 Δήλωση του Νίκου Ορφανού,βουλευτή Β΄ Πειραιά  του Ποταμιού μετά τη συνάντηση- στην οποία παρευρέθηκε μαζί με άλλους βουλευτές -ανάμεσα στο δήμαρχο Κορυδαλλού και τοπικών φορέων με τον Υπουργό δικαιοσύνης στην Κατεχάκη για το επίμαχο  θέμα της αλλαγής χώρου της δίκης της ΧΑ που έχει ξεκινήσει- αν και με αναβολές - στις φυλακές Κορυδαλλού και μάλιστα την πιο κρίσιμη περίοδο για τους μαθητές που δίνουν την άλλη εβδομάδα Πανελλήνιες εξετάσεις:


"Σήμερα έγινε επιτέλους κατανοητό αυτό που λέγαμε από τη πρώτη στιγμή, ο δήμαρχος, οι πολίτες, οι μαθητές, οι βουλευτές ότι υπάρχουν αντικειμενικές, μεγάλες δυσκολίες στο να γίνει η δίκη γιατί διαταράσσεται η ζωή μιας ολόκληρης τοπικής κοινωνίας, η ζωή των μαθητών, οι εξετάσεις τους και υπάρχει κίνδυνος να υποβαθμιστεί η σημασία αυτής της δίκης σε μια τοποθεσία που είναι πάρα πολύ συναισθηματικά φορτισμένη. 

Υπάρχει μια πολιτική βούληση να λυθεί το θέμα. Σήμερα δρομολογήθηκε προς την κατεύθυνση αυτή. 

Ελπίζουμε να μην σκαλώσει σε καμία άλλη γραφειοκρατική, τυπολατρική διαδικασία και να μεταφερθεί η δίκη χωρίς ενδιαμέσως να διακοπεί ή να αναβληθεί και χωρίς να υποβαθμιστεί σε καμία περίπτωση".



from Pireasnews.gr http://ift.tt/1AS4SaO
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου