Δευτέρα 11 Μαΐου 2015

ΕΡΤ: Πάτησαν πόδι στο προαύλιο τα μέλη της ΠΟΣΠΕΡΤ


Εν μέσω χειροκροτημάτων και επευφημιών οι εργαζόμενοι της ΕΡΤ άνοιξαν την κεντρική είσοδο και πέρασαν μέσα στους χώρους του Ραδιομέγαρου επί της λεωφ. Μεσογείων.

Η σημερινή παράσταση διαμαρτυρίας έχει στόχο την άμεση επαναλειτουργία όλων των δομών της ΕΡΤ. Με ανακοινώσεις της η ΠΟΣΠΕΡΤ καλεί την κυβέρνηση να σταματήσει τις καθυστερήσεις, ασκώντας της παράλληλα κριτική για την επιλογή του Λ. Ταγματάρχη στο Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΡΤ.

Δείτε video από την είσοδο…


from Pireasnews.gr http://ift.tt/1IvYjAT
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου