Ξέμειναν τουλάχιστον τρία ΑΤΜ από λεφτά στα Νέα Μουδανιά...
Ο κακός χαμός των τελευταίων ημερών (η καταβολή μισθών-συντάξεων-επιδοτήσεων) οδήγησε πολλούς να κάνουν αναλήψεις από τα ΑΤΜ το Σαββατοκύριακο με αποτέλεσμα να... στεγνώσουν τα μηχανήματα.
from Pireasnews.gr http://www.pireasnews.gr/2014/12/blog-post_244.html
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου