Κυριακή 28 Δεκεμβρίου 2014

Ξέμειναν από λεφτά τα ΑΤΜ στα Ν. Μουδανιά











Ξέμειναν τουλάχιστον τρία ΑΤΜ από λεφτά στα Νέα Μουδανιά...















Ο κακός χαμός των τελευταίων ημερών (η καταβολή μισθών-συντάξεων-επιδοτήσεων) οδήγησε πολλούς να κάνουν αναλήψεις από τα ΑΤΜ το Σαββατοκύριακο με αποτέλεσμα να... στεγνώσουν τα μηχανήματα.












from Pireasnews.gr http://www.pireasnews.gr/2014/12/blog-post_244.html

via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου