Επίσημη ανακοίνωση για τις δραματικές στιγμές στο φλεγόμενο πλοίο «Norman Atlantic» εξέδωσε η πλοιοκτήτρια εταιρεία.Σε αυτήν αναφέρει:
Τις πρώτες πρωινές ώρες της 28ης-12-2014 σημειώθηκε πυρκαγιά στο ιταλικής πλοιοκτησίας και σημαίας επιβατικό-οχηματαγωγό πλοίο «NORMAN ATLANTIC» της εταιρείας «VISEMAR di Navigazione S.R.l.», ναυλωμένο από την εταιρεία ΑΝΕΚ Α.Ε., το οποίο εκτελούσε την δρομολόγια γραμμή Πάτρα - Ηγουμενίτσα - Ανκόνα και ενώ βρισκόταν 35 μίλια βόρεια της Κέρκυρας, στα διεθνή χωρικά ύδατα.
Στο πλοίο επέβαιναν 422 επιβάτες και 56 άτομα πλήρωμα.
Σε εξέλιξη βρίσκεται η επιχείρηση εκκένωσης του πλοίου από το πλήρωμα του πλοίου και την πλοιοκτήτρια εταιρεία σε συνεργασία με τις αρμόδιες ιταλικές και ελληνικές αρχές. Η εταιρεία θα επανέλθει με κάθε νεότερη πληροφορία.
from Pireasnews.gr http://www.pireasnews.gr/2014/12/norman-atlantic.html
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου