Δευτέρα 26 Ιανουαρίου 2015

Αλώθηκε το Κομπάνι - έφυγαν οι Τζιχαντιστές











Μετά από τέσσερις μήνες σκληρών μαχών η σημαία του YPG ανεμίζει στην πόλη...



















Την ανακατάληψη της πόλης Κομπάνι, που είχε μετατραπεί σε πόλη-σύμβολο για τη μάχη κατά του Ισλαμικού Κράτους, από τους Κούρδους αντάρτες ανακοίνωσε τη Δευτέρα το Συριακό Παρατηρητήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων.







Σύμφωνα με την οργάνωση οι δυνάμεις του YPG έχουν ανακαταλάβει την συριακή πόλη που βρίσκεται κοντά στα σύνορα με την Τουρκία και προχωρούν προσεκτικά προς τα ανατολικά προάστια όπου οι τζιχαντιστές έχουν τοποθετήσει νάρκες πριν την υποχώρησή τους.







«Μπορώ να δω τη σημαία του YPG να ανεμίζει στο Κομπάνι και ακούω τον ήχο των μαχητικών που υπερίπτανται» δήλωσε Κούρδος μαχητής στο Reuters.







H μάχη που δόθηκε στο Κομπάνι για τέσσερις μήνες, σημειώνει το Reuters, είναι το μοναδικό δημόσιο παράδειγμα κοινής συνεργασίας των Κούρδων ανταρτών που μάχονται στο έδαφος και των αμερικανικών βομβαρδιστικών που επιχειρούν από αέρος.








from Pireasnews.gr http://ift.tt/1JuzC76

via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου